اخبار فرهنگی

تبلیغات اینفلوئنسرها در اینستاگرام محدود می‌شود

به گزارش تابناک، فیس‌بوک ایرلند که اینستاگرام را در انگلیس اداره می‌کند، متعهد شده است تغییراتی را صورت دهد و سازمان رقابت و بازارهای انگلیس وعده مذکور را تغییر رفتار مهمی از سوی یک پلتفرم شبکه اجتماعی بزرگ توصیف کرده است.

دیده بان رقابت انگلیس در بیانیه ای اعلام کرد: با تغییرات اینستاگرام، پست کردن یک تبلیغات در این پلتفرم بدون این که به عنوان تبلیغات مشخص شود، دشوار خواهد شد.

فیس‌بوک که شرکت مادر اینستاگرام است، از همکاری با سازمان رقابت و بازارهای انگلیس در جهت افزایش شفافیت مربوط به ارسال تبلیغات از سوی اینفلوئنسرها استقبال کرد.

سازمان رقابت و بازارهای انگلیس درباره این که بسیاری از اینفلوئنسرها محتوای مربوط به شرکت‌ها را در اینستاگرام پست می کنند بدون این که مشخص کنند برای این کار پول یا مشوق‌های دیگری دریافت کرده‌اند، تحقیقاتی را انجام داده بود.

اینفلوئنسرها اگر برای ارسال چنین پست‌ها یا خدماتی پول یا مشوقهای دیگر دریافت می‌کنند، از این پس باید تایید یا فاش کنند.

بر اساس گزارش رویترز، اینستاگرام از فناوری استفاده خواهد کرد که مشخص می‌کند چه زمانی کاربران به وضوح روشن نمی‌کنند که تبلیغات ارسال می کنند.

 

نوشته های مرتبط

جذب کلسیم در شیر پرچرب بیشتر است یا کم‌چرب؟

پَرنیوز

بازداشت اعضای باند تولید سکه‌های تقلبی در ملارد

پَرنیوز

دستگیری ۶ تروریست در عملیات امنیتی عراق

پَرنیوز

ارسال دیدگاه

آخرین آمار و وضعیت ویروس کرونا

برای آگاهی از آخرین آمار ویروس و بیماری کرونا در ایران و جهان، آشنایی کامل با این ویروس خطرناک و روش های پیشگیری و درمان به این صفحه مراجعه کنید.